Hoofdpijn

Geplaatst op

Ok, ik heb er een denk ik, een bijwerking. Vanaf ongeveer dag 5 van het gebruik van de Ozanimod heb ik vlagen van hoofdpijn. Drukkend op mijn ogen en voorhoofd. Het voelt ook alsof mn holtes vol zitten op die momenten, al heb ik daar verder geen last van.

In de bijsluiter staat inderdaad hoofdpijn als mogelijke bijwerking. Nou ja, ik heb begin volgende maand een afspraak met de MS verpleegkundige voor de eerste lab uitslagen na begin van de medicatie. Als het niet erger wordt zal ik het dan met haar bespreken.

Eén reactie Volgende »

  1. Hopelijk trekt het weer weg! Sterkte 💪🏻

    Beantwoorden
    • Het is alweer weg! Deze week geen last gehad. Ben inmiddels 3 weken bezig, misschien is mn lijf over de eerste schok heen 😁

      Beantwoorden
      • Wat ontzettend fijn dat het weer weg is, dan moest je lichaam echt even wennen. Nu hopen dat het goed werkt om de MS te remmen, ik ga duimen!

Plaats een reactie